5 foods to lose weight

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  1. 5 foods to lose weight #1
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    5 foods to lose weight

    1. Broccoli
    Broccoli is the first choice food for people who want to lose weight. Energy in 100g of broccoli is only 31 kcalo. Fiber-rich broccoli slows down digestion, inhibits hunger. The advantage of broccoli is also because it contains a lot of glucosinolate, a bioactive substance that transforms into sulphoraphane to help protect the cells in the process against the bad effects of the environment and promote fat metabolism. Protein against excess fat accumulation in the body.
    2. Carrots
    Carrots are a type of body food that needs more energy to digest than other foods, meaning you have burned much of the energy available in your body simply by eating carrots! Carrots rich in beta-carotene, vitamin A, potassium help the body's energy burn faster and stronger.
    3. Cabbage
    Very low-calorie and high-fiber cabbage should be a good food when you want to lose weight. Because there are only 25 kcalo / 100g, a meal with 2 cups boiled cabbage, cooked soup or salad is very suitable for people who need a diet to lose weight. High antioxidant cabbage such as thiocyanates, indole-3-carbinol, lutein, zea-xanthin, sulforaphane, and isothiocyanates support lowering LDL-cholesterol.
    4. Black beans
    Black beans have high protein content of plant origin but without saturated fat like meats, the energy from black beans is not high. Eating black beans and shells are also high in fiber.

    5. Green tea
    Green tea contains a lot of antioxidants that help the body burn energy and fat. Drinking 5 cups of green tea daily can help lose weight twice as much without drinking green tea. Green tea also creates a feeling of fullness so it decreases food intake.

  2. 5 foods to lose weight #2
    Neuer Benutzer

    5 foods to lose weight

    Hi,
    die Lebensmittel die hier genannt wurden können tatsächlich gut dabei helfen Gewicht zu verlieren.
    Es ist aber auch wichtig, dass man dabei den Sport nicht vernachlässigt und sich fit hält.
    Man kann regelmäßig ins Fitnessstudio gehen und sich dort professionell beim trainieren helfen lassen, das ist besonders für Anfänger sehr hilfreich.
    Wenn man aber nicht ins Fitnessstudio gehen, was ja verschiedene Gründe haben kann und auch vollkommen ok ist, kann man auch zu Hause regelmäßig Sport machen, das kann auch viele Vorteile haben.
    Man könnte dann zu Hause entweder mit oder aber auch ohne Geräte trainieren, da gibt es auch viele Übungen. Dazu kann man sich im Netz jede Menge raussuchen.
    Die letzte Möglichkeit die mir im Moment einfällt, wäre natürlich joggen gehen oder in einen Sportverein zu gehen.


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